czwartek, 12 lutego 2015

Od Islany-CD Od Arcika

-No dobra..-westchnęłam ciężko-Opowiem ci moją całą historię, może zrozumiesz moje zachowanie-powiedziałam. Przełknęłam ślinę i z trudem zaczęłam mówić.
-Jako kilkudniowy szczeniak zostałam zabrana od rodziny przez jakiegoś psa i pozostawiona przy ulicy. Zrozumiałam wtedy że świat jest zły-mówiłam a on z zainteresowaniem przysłuchiwał się mojej historii- ludzie do mnie podchodzili, ale ja im nie ufałam i uciekałam. W końcu podeszła do mnie kobieta, Marii. Zauważyłam w niej coś innego niż u innych. Pozwoliłam by mnie podniosła. Zabrała mnie, a mi było z nią dobrze. Pewnego dnia, włamał się złodziej i ją zastrzelił- w moich oczach pojawiły się łzy- Zaczęłam wyć, a on celował we mnie i stąd ta rana na boku. Złapali go, ale Marii umarła. Straciłam swój cały sens życia oraz całe moje dobro.

Arcik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz